måndag 20 december 2010

Sista dagarna ivid Kamala Beach...

.... sken solen extremt mycket..... Så ljust det blev för ögonen och drake så stark solen var. Det brände på huden. Nu i efterhand är jag rätt glad att det har varit växlande väder under de två veckorna vi var där. För hur hade Edvin orkat med den hettan???????

coola killen.....

Kamala Beach tidig morgon

Edvin som inte vågade bada i havet.....
men gräva på standen det funkade.....


Vattenlek vid duscharna, gud så skoj......

Massor av glaj blev det för Edvin, ibland bestämde han sig för att ta den största glassen.
Helt otroligt att han orkade äta upp hela

Vi gjorde inte speciellt mycket under dessa två veckor. En väldigt slapp semester! Sol och bad, promenader längs stranden, mycket glassätande, två marknadsdagar hann vi med (men tyvärr så fanns det alldeles för mycket med skit) dock är kvaliten inte den bästa på kläderna så vi har faktiskt handlat väldigt lite. Man ska väl inte bara handla för handlandets skull. Nu i efterhand så ångrar jag väl lite att jag inte köpte vissa grejer.

Flygresan hem var HEMSK! Ett syskonpar turades om att skrika i ca 11 timmar, JIPPI!!!! samt att jag hade en fyllekärring brevid mig som luktade fimp och sprit, så fort dryckesvagnen kom beställde hon gin och tonic som hon blande 50/50 + vin till maten. Hon han säkert med ett par GT till...... att tillägga är att damen inte var någon ungdom utan närmre 80 år. Som tur var var hon inte så pratglad av sig.

Edvin somnade och sov ca 5 timmar, resterande tid skötte han sig godkänt. Satt i vårt knä och kollade på film men ibland fick han utbrott, förstå att sitta så trångt under så lång tid. Duktig kille! Väl på Arland åt vi en mycket delikat hamburgare på MC Donalds. Edvin som ätit urdåligt i 2 v svalde nästan hamburgare hel. Sen började hemresan. Kl 01 var vi hemma hemma. Jag och Jocke hade då varit vakna i 24 timmar.

Sista doppet i poolen blev ett riktigt regndopp!!!!!!



Inga kommentarer: