lördag 4 december 2010

Kamala beach

här är vi!!!!!!
Flygresan gick bra, rätt skumpigt. Edvin somnade vid 23 och sov i nästan 8 timmar den lille grisen. Vi hade svårt att sova pga allt liv. Fattar inte folk att man ska sova på natten..........

men nu vi har det super najs! varmt i luften och vattnet. Vi göttar oss och tänker lite på er där hemma som vi antar fortfarande har det kallt!!!!! :)

Hotellet är än så länge mycket bra, stranden är bra lite för mycket solstolar och strandförsäljare men vi överlever. Dock har det varit rätt disigt i 2 dagar nu men vad gör det när det är ca 28 grader varmt. Edvin har blivit en BADKRUKA, vågar knappt gå i vattnet. havet är läskigt värre. Han klamrar sig fast som en liten chimpansapa runt min kropp när jag försöker sätta ner honom........ Matlusten är inte så bra heller för lillkillen. Vi fick i honom pasta till luch och pyttelite ris till kvällen. Vällingen ratar han helt. Jag som trodde det skulle bli vår räddning!



Nu är kl snart 20.30 och vi ska lägga oss och kolla på film, jag kommer somna snart och jag tror att Jocke kommer göra lika så. Edvin somnade strax efter att vi ätit vid 19. Han är så snäll så han charmar de flesta.



Inga kommentarer: