måndag 20 december 2010

Jul stress, ja visst!

JULSTRESSEN har infunnit sig totalt! Har inte gjort något av det jag skulle ha gjort innan vi åkte. Nu kanppt 4 dagar till JUL har jag hög puls och svettas över allt som ska hinnas med:

Imorgon när jag vakat  vid kl 12 ska:
- JULGRAN köpas och kläs.
-JUL pynta.
- Julhandla mat som ska ätas.
- Vika all TVÄTT som tvättas efter resan.
- Försöka på Jocke att tänka till om Julklappar...... För att han inte ska behöva springa runt på stan på tors och inte veta vad han ska köpa!!!!!! (alltid samma ska var år)
- Hämta Edvin på dagis vid 14.
- Kolla om städfirman kommer under eftermiddagen eller ej.
- Ringa och felanmäla toaletten som sitter löst.

Kan allt detta hinnas med?????????????????????????????? Har redan halsbränna........

Onsdag blir min dag att köpa mina sista JULKLAPPAR på, då ska allas vara klara och inpackade innan dagen är slut! Sen blir det lugn dag på tors dan före dan...........

Inga kommentarer: