måndag 12 oktober 2009

WOW, Ullared ROCKS!

Ullared är barfamiljernas Mecka! I lördags när vi (jag, Jenny och Sara) var där var det HYSTERISKT med folk. Att ta sig fram med kundvagn = glöm det!!!!!!!!!!!! Lämna vagnen spring och hämta det man skulle ha sen försöka komma ihåg var man ställde sin vagn...... VI shoppade och shoppade tills GEKÅS stängde kl 17. Vagnen var full med bra att ha saker. Nu i efterhand ser jag att skulle ha lagt ner allt det där som jag valde bort. Bilen blev full med påsar. Kanske blir det en tripp till innan JUL. Kanske kan jag få med mig Jocke och Edvin en vardag då det förhoppningsvis är lite mindre med folk!

1 kommentar:

marina sa...

Åh man ska aldrig åka en helgdag till ullared, det slår aldrig fel... alltid för mkt folk!
Vi åker den 28 okt, längtar som bara den :)