tisdag 20 oktober 2009

Vilket dåligt humör sonen har varit på!!


I 2 dagar har Edvin inte visat sin goa, rar, glada sida drekt. Det började igår efter DROPPEN. Vi skulle bjuda Jenny och Ture på lunch. Edvin var missnöjd!!!!!!!!!!!! Vi försökte med en prommis=missnöjd! Det som gällde var att han skulle bli buren hela tiden, inte sitta i vagnen eller sitta på golvet. Jenny och Ture åkte hem vid 16, Edvin var fortfarande missnöjd och det satt i hela kvällen till han somnade runt 20.30. Idag lika dant..... Vid 12 följde vi med Tess och Thea till stan, då visade den sidan som jag längtat efter hela förmiddagen. Han skrattade, busade, var go och mysig! När vi kom hem visades tendenser till sura miner igen. Det som fick honom glad var när han fick krypa runt naken, YES!!! något som funkade. Kanske beror surandet på att han lärt sig bla att krypa nu eller att kanske ska få sina första tänder?! Tänk vad skönt det ska bli när Jocke flyttar hem nästa vecka så vi kan hjälpas åt med vår Edvin alla dagar i veckan. Jag börjar bli rätt sliten av att vara själv så mycket, tänk om man fått lite avlastning utan att behöva be om det.........

1 kommentar:

Jessica sa...

Hade jag bott närmare skulle jag ha hjälpt dig så mycket jag kunnat, lite avlastning behöver alla få:). Förstår det ska bli skönt när Jocke flyttar hem! Ha det gott och krama er lilla goding från mig!