lördag 24 oktober 2009

Det skulle varit fredagsmys!


Igår var pappa Jocke hemma hela dagen, det var skönt för mig och jag tror Edvin också tyckte det. Det måste bli rätt tråkigt att bara vara med mig måndag till fredag varje vecka! Men nu är det snart slut med det, Jocke ska BARA vara i Karlsborg nästa vecka sen ska han vara hemma på pappaledighet och jag ska börja jobba. Kan inte fatta att det bara är en vecka kvar, måste försöka fräscha upp minnet lite veckan som kommer. Lite lätt jobbångest känns, men men jag ska ju bara jobba 10 veckor sen ska jag vara hemma igen fram till sommaren så man får väl inte klaga!!!!!! Igår skulle vi ha velat gått på bio, men tyvärr så är det svårt med barnvakt. Önskar så att vi bodde närmre mamma och pappa, det skulle vara enklare då. Men nu trivs vi här med våra liv och vill inte bryta upp. Så fredagskvällen blev till att lassa ved och kasta in den i vedboden, bjuda Micke på mat och kolla på Edvin som verkligen röjde loss, ville inte sova!!!!!!!!!!!!! han busade så mycket att han inte ens grät när han föll in i fotpallen....

Inga kommentarer: