måndag 5 oktober 2009

Kattmat hur smakar det igentligen!


Kattmat hur smakar det igentligen, inte vet jag men Edvin vet!!!! Han tog sig en smakbit idag av det blöta sortens kattmat. Det ni!!!!!! Så här gick det till: Edvin var klädd, jag skulle BARA gå in på toaletten och ta på mig mina kläder. Det tog kanske 2 min MAX! Under denna tid har Edvin från sittande till liggande ålat sig från kylskåpet till kattmaten som står gömd på andra sidan vedspisen (ni som varit hemma hos oss vet vad jag menar) det är så där ca 2.5 m. Han smaskade oredntligt på denna delikatess. USCHHHHHHHHH vad han luktade illa! Att tillägga är att min lillebror H-C gjorde exakt samma sak när han var liten, dock tror jag att han åt betydligt mer av kattmaten än vad Edvin gjorde idag!!!!! Se så glad man kan vara efter en sådan händelse!!!!

Sen gick vi till DROPPEN och hade en trevlig stund med Malin och Noa, Tess och Thea. AK och Elsa bjöd på en god fika nu i eftermiddags. Sen fick Edvin skaka lite galler innan han somnade efter en lång strid!!!!!! Nu ska mammamalika dricka te till sista programmet av Hollywood fruar med Anna Anka i spetsen.....

Inga kommentarer: