lördag 31 december 2011

Tidig med granen!

I år skulle vi åka hem till Värmland över Julen. Tyvärr fanns det ingen i vår närhet som skulle vara hemma över Julen som skulle kunna vattna min/vår gran..... Så mot mina principer åkte jag motvilligt och köpte en plastgran. :( Tidigare under hösten har jag och Edvin inhandlat julgranspynt efter hans tycke och smak. Så den 16/12 kom denna plastgran upp på fot. Fan tänkte jag så jälva fult. I vår familj är det förbjudet med plastgran. Riktig gran eller ingen alls...... Men trots mitt sura jag denna dag så blev den faktiskt riktigt fin med Edvins julpynt och ljus. Men nästa år om vi nu ska vara hemma få blir det självklart en riktigt gran som barrar ordentligt!


Stjärnan svajar i toppen. Edvin tyckte det kunde vara så.....

Köpte några vackar ljuskoppar på Epok som lyser fint på vårt TV bord. De är jag riktigt nöjd med!

Snygga eller hur????

Inga kommentarer: