tisdag 18 maj 2010

mamma och Edvin mys!

Hur söt kan man vara

Dagarna går väldigt fort nu........
Om 3 v ska vår lille Edvin börja i förskola (7/6). Mammamalika har ångest inför detta. Edvin som bara är 1 år och 4 månader ska lämnas bort störrre delen av sin vakna tid till främmande människor!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, kommer längta ihjäl mig var dag tills jag få se honom igen och då troligen bara 3-4 timmar innan han kommer somna för natten. Min tröst är att jag inte ska jobba 100% utan troligen 60%  i höst! PappaJocke ska på utlandstjänst i ca 3 månader. Så jag och Edvin kommer att få kämpa tillsammans dag som natt med förskola, jobb, lek, handling, matlagning, diskning, städning, tvättning och mysa så mycket vi kan. Tror jag kommer behöva åka på vilohem/semster när Jocke är tillbaka men jag kommer att fixa detta med familj och vänners hjälp, det är jag säker på!

Inga kommentarer: