onsdag 9 september 2009




Mmmmm, idag vaknade jag av att Edvin lite försiktigt sparkade mig på armen... när han såg att jag öppnade ögonen blev sparkarna intensivare. Han ville verkligen att jag skulle vakna. "Men Edvin inte ska man väl sparka på sin mamma" han tittade oförstående på mig för att sedan mata på med flera sparkar och ett stort leede! Det var som om han tänkte "så går det när du inte vaknar med en gång" Sen myste vi en lång stund i sängen. Det är såååå mysigt!





Kl 12.30 bar det av till Droppen som är den öppnaförskolan vi går till x gånger i veckan. AK och Elsa följde med oss idag. Edvin tycker det är så kul att komma dit! Noa och Thea var också där, fullt ös! Kusin Sebastian var också med, han följde även med hwm till oss efteråt. Vi gjorde lasange tillsammans och busade med Edvin och så kom pappa Jocke hem, vilken lycka!

Tack för idag Edvin min gullunge!

1 kommentar:

Helena Fristedt sa...

Malika! Vad kul med blogg! Den ska jag följa! Tack också för fint telegram jag blev verkligen jätteglad att du, Frida och AK tänkte på oss! Tackkort kommer senare! KRAM!