söndag 13 september 2009

I fredags var jag och edvin och besökte AVD 82 där jag vanligtvis arbetar. Där fick Edvin träffa chefen Carina och några av mina arbetskamrater. Ssk Sofia och Ssk Mirja tog väl hand om honom när jag skulle lägga mitt schema. (ska nämligen jobba nov-dec,då ska pappa Jocke sköta markservicen här hemma....)
Sen gick vin ner på stan för att träffa vår vän Anna som är hög preggo, ska få sitt första barn i slutet av sep med Robin. Vi väntar med spänning på vad som ska komma ut, ska det bli en kille eller ska det bli en tjej....

Igår var det Flygets dag på Malmen där Jocke kommer att börja jobba efter Nyåret. Vi såg flyguppvisningar och käkade korv. Försökte få Edvin att se planen uppe i luten men icke. Han hade fullt upp med att kolla på allt annat. Vilka goa kinder han får när han har sina Peltors på sig......
När vi kom hem somnade vi alla tre så gott i sängen. Vi sov alldeles för länge....... 

Igår kväll bar det av till SLAKA där Therese, Nils och Amanda Morris bor. Vi käkade gott och barnen busade för fullt. Amanda gillar Edvin starkt, (hon kallar honom för Bapti)!!!!!!! och han henne såklart. Vi brukar skämta om att de är bort lovade till varandra och att allt är betalt och klart, hahahahahaaaaaa!

Inga kommentarer: