tisdag 31 januari 2012

Simhallen!

Idag på förmiddagen tog jag och Edvin oss ett besök på simhallen. Det var super längesedan vi var där. Till en början tjatade Edvin om att det var så kallt. Men sen gick det inte att få med sig honom där ifrån. Men mamma, jag ska bara bada lite till...... snälla mamma!
En och en halv timme stod jag ut sen var min hud som ett russin och jag frös!!!! Men vad gör jag inte för att min son ska ha kul!!!!!! Till slut tog jag ett stadigt grepp om den lille hala ålen och gick mot duscharna. Efter åt så sa edvin att det var skönt att ta på sin varma kläder. Väl med en hamburgare i magen slocknade han i vagen och vaknade en timme senare. Vi mös i soffan till "Räddningspatrullen" jag drack en kopp gott kaffe och läste Lantliv. Innan Jocke kom hem gick vi ut igen och var i lilla skogen här vid oss. Edvin letade efter, sniglar, grodor, maskar och ekorrar. Men vi hittade inga.....

En riktig TOPPEN DAG!

Inga kommentarer: