måndag 31 oktober 2011

Hur mycket kan en liten mun prata!!!!

GGGGGAAAAAA.......
Vilken liten snattermun kära Edvin har!!! Från att han vakar pratar han oavbrutet. den enda gången han är tyst i vaket tillstånd är när det är något riktigt bra på TVn, annars är det aldrig tyst.

"Men snälla mamma" är en fras som sägs typ 100ggr per dag eller "vad ska du göra", "vad händer nu"!

Här om veckan sa han till mig mamma "morfar äter upp farfars mat....." och var kom den ifrån....

"Pappa kommer snart, på onsda, han kommer med flygplan långt borta"....

"Mamma jag tror jag har en bajskorv i blöjan"

"är det lörda idag? Nej det är onsda. Snälla mamma, ja vill ha lördasgodis. Nä det får du ju på lörda, men snälla mamma, kan ja få onsdagodis"

"ja vill åxå ha medicin, jag är fuk måste ta den i rumpan, jag är en duktig kille ja"

"förgrömmade unge, pappa" har Edvin skrikit till Jocke i telefonen ska man ta det som ett tecken att han tycker att Jocke gjort fel som åkt från honom.....

Det kommer så mycket ur munnen, måste bli bättre på att skriva ner det han säger!


Inga kommentarer: