måndag 5 september 2011

Vem kastade sten på Edvin....

I tors när jag kom för att hämta Edvinpå dagis kommer en av fröknarna fram och säger att en av barnen kastade en sten på Edvin och denna sten träffade MIN Edvin i huvudet. Som tur var gick det det inte hål och han verkade inte ha speciellt ont. Sånt som händer sa jag till fröken.......
Så fort vi kom ut från dagis frågade jag Edvin VEM kastade sten i huvudet på dig?????? Ärliga som barn är så svarade han mig "Arthur kastade stenen" Den där Arthur.... "Inte kompi mig Arthur" Nääää man är ingen snäll kompis om man kastar sten eller sand!!!!!!!!!!!!!!! "Edin lässen"

Plåstret i pannan är inte där stenen träffade. Edvin förklarade för mig att det inte gick att sätta plåster där den träffat för det går inte att ha plåster i håret! SÅ SANT!





Inga kommentarer: