söndag 11 september 2011

Sista kvällen...

...med Jocke här hemma innan han ska vara borta i 9 veckor. Gissa om vi alla 3 har separationsångest!!!!!!!! Nu ska det lämna tidig morgon och hämta alldeles för sent (i mitt tycke). Jag ska börja nytt jobb och kommer under de nästkommande 6 veckor bara gå måndag till fredag!!!! Kommer vara helt färdig i huvudet med allt nytt jag ska lära. Sen vara stimulerande mamma till Edvin! Visst kommer jag och Edvin fixa detta ihop, men hur stor längtan kommer Edvin ha efter sin pappa för just nu är pappa mycket viktig! Vad ska jag säga när frågan kommer "var är pappa" vilket tidsbegrepp har ett barn på 2 1/2 år??????

Jag och Jocke har varit ifrån varandra korta och långa perioder genom de 12 åren vi känt varandra, så jag klarar mig..... Tror jag!!!!



Inga kommentarer: