onsdag 1 juni 2011

att vara ensam hemma....

...är super tråkigt! alla säger passa på att njut! Visst är det skönt att få duscha ifred, att få äta frukost, lunch, middag i fred, läsa Corren utan att bli störd, gå på toaletten utan någon som ropar mamma mamma, att få lapa sol utan behöva ha koll, gå på stan hur länge jag vill och var jag vill, äta godis synligt, ligga i sängen så länge jag vill (vaknar och går upp tidigt ändå). det finns massor av saker som känns bra men men inte lika bra som när Edvin finns i min närhet, jag längtar något oerhört efter min Edvin!!!!!! Det blir 3:e natten som vi är ifrån varandra nu och det har aldrig hänt! Känns så ensamt så!!!!! Tiden går sakta.......

Edvin har det supermysigt på Öland med pappa Jocke, farfar och kusin Amanda så undra om han saknar sin mamma något? inte förän på lördag sen eftermiddag får jag träffa min älskade lille goding!

1 kommentar:

JennyW sa...

Allt det där låter helt underbart....men jag vet hur det är. Man kan liksom inte njuta när man längtar! Hoppas du haft det bra i helgen!