söndag 15 maj 2011

Det stora lördagsnöjet!!

för oss i helgen var att åka på VM i Plöjning utanför Skänninge!!!!

Kunde aldrig tänka mig att det sulle vara så organiserat och stort! Vi gick och gick och hann ändå inte titta på alla traktorer, grävmaskinger, hjullastare, plogar, harvar, fyrhjulingar, gräskilippare eller skördetröskor som fanns uppställda. Edvin fastnade för en minigrävare som han ville sitta i mest hela tiden och leka att han grävde..... Karin och Jocke gjorde oss sällskap, det tackar vi för!

WOW, sa det väldigt mycket från Edvin, kan kanske förstå hans glädje



Trodde aldrig att han skulle våga sitta upp i en grävmaskin, nu får grävarna i morådet se upp för jag tror att de kommer få en extra medhjälpare efter denna dag :)


Mela gläva sa det om och om  igen typ hela dagen




Karin och Jocke


Jocke och Edvin vid traktorpullingen


Synd att jag inte visste hur stort det var då hade säkerligen både pappa, min bror HC och hans son Adrian kommit ner för att vara med!

Det sista vi gjorde innan vi packade ihop oss var att jag och Edvin fick åka häst och vagn! Superkul tyckte han!

Inga kommentarer: