tisdag 29 mars 2011

Lördag i Sandsgården!

Idag var det utflykt till Zooparken där det finns många exotiska djurarter. Silkesapor, lemurer, näsbjörnar, krokodiler, ödlor, ormar och sköldpaddor är några av de djur som du får hälsa på. Jag vågade inte följa med in, bläääääää.........





Vi åkte förbi en gårdbutik som heter "hem till gårn" som hade så mycket med fina saker. Jag skulle ha kunnat vara där inne hur länge som helst, men med en 2 åring så gick det inte längre än ca 20 min. Nästa gång jag kommer hem åker jag dit själv eller med mamma/mormor. Köpte några fina saker men skulle kunnat köpt MERA!

Eftersom pappa/morfar fylde år i tors så firade vi honom under eftermiddagen med att han lagade god älgstek med potatisgratäng, kantareller, sallad och gott vin, tårta och kaffe!!!!!!! Bättre kan det inte bli!
Våra killar vägrade sätta på sig finskjortan för de hade ju lika dana Musse Pigg t-shirts som jag hittade på HM i Charlottenberg :) Alice hade en supersöt klänning med Mimmi Pigg strumbyxor!




Inga kommentarer: