fredag 11 mars 2011

Dagens bus:

Imorse när jag hade duschat och skulle sätta på mig ansiktet (sminket) så hörde jag hur Edvin hoppade runt och lät väldigt glad. Kanske redan då skulle jag ha anat oro........ Jag frågade om han hade kul och han svarade ja. Sen kom den lille rara ungen in i badrummet, alldeles VIT och såg överlycklig ut!

"Edvin, vad har du gjort??????? visa mamma nu"
"Okej. Kom kolla mamma" fick jag till svar. Den vita lilla killen ledde ut mig i vardagsrummet som även det var alldeles vitt, golvet, mattan och bordet!!
"Här" säger ungen och visar mig Kroppspuder burken. Det är tom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och det var halvfull innan Edvins hoppande!
"Så gör man väl inte, Edvin"
"Edin hoppa, den me" Svarar han mig och pekar på den tomma burken. Kan man bli arg? NEJ det kan jag inte bli för det var faktiskt jag som hade ställt kroppspuderburken på bordet.

Tom burk!!!!!!!!

Inga kommentarer: