måndag 15 november 2010

VÄRMLAND!

Dagarna går så fort var gång jag åker hem till Sandsgården!! Antar att jag slappnar av ordentligt när jag kommer hem för jag blir så trött. I tors kväll ville jag lägga mig redan vid 20.15 men det tyckte pappa var alldeles förtidigt....... så kl 21.10 stupade jag i säng och vaknade av morgonljuset vid 07.40. Inte ens Edvin hade vaknat :)

Edvin fick en snowracer av mormor och den kom till användning nu när det hade kommit lite snö. Edvin tyckte det var super att åka snowracer! Sprang mig trött genom att dra både Edvin och kusinen Adrian runt runt runt........

De var vänner större delen av tiden men de kivades en del också och då blev det gråt från båda håll.
Edvin blev väldigt förtjust i pappas katt Frasse, dock var det ej ömsesidigt...... Frasse vande väl sig lagom tills vi åkte hem.






Inga kommentarer: