söndag 5 september 2010

mormorhelg!

Nu har pysslandet börjat! Denna helgen har det varit jobbhelg och då kom mormor ner från arvika för att vara med Edvin. Jag tror att hon är rätt nöjd med helgen. De har busat och lekt i massor. Edvin har fått vara uppe efter läggningsdax......... tror att det var mest hon som ville att han skulle vara uppe. Edvin ropade efter mamo när hon åkt, kanske är det mormor han försökte säga?

Ikväll var det mamma som bestämde när han skulle lägga sig och gissa om han somnade snabbt (innan 19.30). Han orkade inte äta upp sin flaska med välling!

Imorgon är det dagis och jag ska lämna tidigt 06.30, hoppas Edvin kan sova i vagnen på väg till dagis och även där en stund, det känns så hemskt att han ska behöva vara på dagis så tidigt. Men tyvärr så kan jag inte flexa in senare. Men jag får trösta mig med att jag ska hämta honom redan 14.30 :) Sen åker vi hemåt värmland ett par dagar och slappar med morfar och Lisbet,mormor och Petter, Morbro och Helena, kusin Adrian, moster och Stefan!

Inga kommentarer: