söndag 10 januari 2010

Firande av Edvin!!!



Idag har vi haft kalas, ett års kalas! helt sjukt, var har detta första år med Edvin tagit vägen...... Tanken var att morfar och Lisbet, mormor och Petter skulle också närvara men tyvärr så har både mamma och pappa blivit sjuka så ingen av dem kom. Farfar och Monica och faster med familj kom såklart! Edvin är förliten för paket han blev mest överlycklig över att kusinen Sebastina var med. Han fick 2 fina paket. En lampa i form av en vit kanin och en nalle med massa ljud i. Sebastian hade för egna pengar köpt ett paket till sin kusin! Bra att det inte blev fler paket!!!!! Igentligen så behöver han inga alls, men lite kul är det allt.


Kusin Sebastian hjälper Edvin att öppna sitt fina stora paket. Jag tror att denna present kommer att höras var dag hos oss en tid framöver.


Denna fina vita lampa i form av en kanin fick Edvin av sin farfar och Monica, den lyser så fint uppe i hans rum. Platsen där den ska stå är inte bestämd ännu. Kanske hamnar den på golvet i stället.........


Sebastians val av present till Edvin, den har fått namnet HITTA NEMO, den var alldeles blöt förut, Edvin pussade den för hårt........


Sen var det dax för tårta med ett ljus, Edvin försökte blåsa ut det men det övergick i frustration när han inte fick doppa sina små fingrar i grädden! Självklart fick han smaka på sin första tårta.


Mycket av grädden hamnade i hans hår så då blev det diskhon för rengörning efter att alla åkt hem. Vad sägs om hans nya frilla...........

Från och med i morgon är jag mammaledig igen. det känns idag jättebra. Visst kommer jag att sakna mitt jobb och mina arbetskamrater. Så nu kommer jag vara hemma fram till sommaren. Jag och Edvin ska hänga på Droppen under våren, vara ute mycket, fixa i vår nya lägenhet och umgås med våra vänner.




Inga kommentarer: