torsdag 16 februari 2012

En ensamstående mamma m ryggskott..

... Så blev det denna vecka då Jocke är på militärövning på annan ort. I söndags började jag känna utav det onda i ryggen, förnekade till en början att det skulle var så illa som det var. Bet ihop och jobbade mina 8 h. Kunde inte sitta och när jag väl satt mig kom jag nästan inte upp. Det tog mig 16 min att gå hem, det är dem dubbla. Här hemma fick jag hjälp av dr Edvin som undersökte sin mamma. Han sa "mamma du är fuk du måste åka till en doktor, då för du fruta och då blir allt bra" söta killen!!!!

I måndags rullade jag ur sängen 05.45 och det tog 18 min att gå denna korta bit som vanligtvis tar 7 min. Jisses va ont det gjorde i ryggen. Men jag bet ihop och dagen till ära skulle jag vara på avd 82!!!!! Många tunga lyft och mycket omvårdnad!!!! Yeay!!!! NOR! Kl 13.15 kastade jag in handduken och kämpade mig till dagis och hem! Sen har jag tagit det mycket lugnt. Tur är att jag har en lugn unge som finner sig i att hans mamma inte orkar som vanligt ett par dagar. Men idag har vi lekt i snön i lugnt tempo.

Inga kommentarer: