tisdag 16 augusti 2011

Vardagen....

... är nu här igen med jobb och dagis. Tänk att när man börjar sin semster tycker man att 4 v är en lång tid att vara ledig och det är det ju. Men när de 4 v är över och man börjar jobba igen känns det som man ingen semester har haft!!!!

Denna vecka börjar dagis på allvar igen och planering för vem som gör vad. Ett inrutat liv.

Snart åker Jocke på utlandstjänst och jag och Edvin blir ensam igen 10 v..... Samma veckan som Jocke ska åka ska jag börja mitt nya jobb som är på Bemanningen här på US, jag kommer att hoppa runt på 6 olika avd till att börja med. Hur ska jag kunna hålla allt i huvudet... måste köpa en bra almenacka med mycket plats att skriva på efter som jag har hela ansvaret för att dagarna ska gå ihop sig. Men det ska jag väl fixa med hjälp av goda vänner och mamma, pappa och Jockes pappa!

Inga kommentarer: