tisdag 24 augusti 2010

Sista dagen med killarna....

....spenderas på jag tror Edvins nya favoplats: FLYGVAPENMUSEET i Malmslätt. Liken upplevelse för lille Edvin!!!!!!!!! Han visste varken in eller ut eller ut eller in...... :) Han sprang runt helt oplanerat och kollade påa alla flygplan! Han är en duktig kille, han rörde nästan ingenting och det han rörde var med varsam hand. Han skrek "kolla, kolla, kolla" mest hela tiden! Så 2 timmar flg var tillräckligt för mig! Nu sover han lyckligt i sin säng, helt ovetande att hans pappa ska vara borta i 3 månader.

Imorgon åker han, min hjärtevän. Känns märkligt. Är nu så van att han är hemma var dag. Kan tänka mig att det kommer att kännas om någon vecka. Hoppas jag reder ut allt på hemmaplan!

Edvin och pappa

Edvin och Micke





Soffmys

1 kommentar:

Anonym sa...

Jamen, goding. Jag gillar bilden där han sitter i flygplanet. Kram, K