lördag 10 juli 2010

Min lille store bror.....

.. hade sitt 30 års kalas helge som var. Jisses så trevlgt det var. Han hade fixat och trixas som bara den. På dagen var det tårtkalas för mor och far föräldrar sen på kvällen för de yngre. Jag och Jocke räknades in även där...... :) H-C hade fått upp partytält och långbord. Pappa stod vid den stora grillen och skötte grillningen såklart, det gör han alltid så bra! H-C kompisar kom och jag gick glatt runt och presenterade mig som storasyster, kände att jag inte hade så stor koll på hans vänner. Gissa om det blev pinsamt när ett par stycken sa att vi hade träffats men att de då kanske bara var ca 10år gammla.......... Kände mig en smula dum.
Det åts och dracks och musiken spelades på hög volym ur en baklucka på en VOLVO såklart. Edvin kunde inte stå stilla så han dansade tills han somnade. Själv gav jag upp för knotten vid kl 24. Dagen efter fanns det vissa som inte mådde så bra..... Dagarna går alltid så fort när vi är hemma och jag saknar Sandsgården vackra vy.

Inga kommentarer: