måndag 8 februari 2010

Måndag är alltid måndag

Ojojojj, va vi ät trötta efter helgens aktiviteter...... I lördags var vi på dop. Ebba fick vatten på sitt huvud och är nu medlem i Svenska Kyrkan vare sig hon vill eller ej. När hon fyller 18 år kan hon själv välja om hon vill vara med eller ej!!! Lördags kvällen sågs det på Melodifestivalen och vad ska man säga, den bästa av alla utförare var en programledare och han heter Dolph Lundgren............ Herre Jisses så värelöst, men ändå sitter vi där gladeligen och ser detta, hmmmmmmm. Igår var vi i örebro hos farfar och Monica, Faster Anna med fam var också med. Vi firade deras födelsedagar.

Idag har vi såklart varit på DROPPEN hos Anna och Susanne, vilka människor, helt suveräna! Jag är så glad att jag gick dit förra året i februari. Det har gett mig mycket.

Sen förstår ni så har jag haft en kille från Anders Flyttfirma här som har besiktat inför flytt. Vi slår till på flytt hjälp. Ska kolla med några andra också för att jämföra priser. Ca 5000-6000:- ska det kosta och då behöver vi inte bära ett dugg!!!!!!!!!!!!!!!! (tv och stereo ska vi själva flytta men annars allt annat) Gud va gött!

1 kommentar:

Annika sa...

Ja dem är mysiga på Droppen :) man märker skillnaden speciellt nu när man träffat andra dagisfröknar kan jag säga.....Om ändå alla vore som dem!
Hoppas allt är bra med er!